شرکت مایکروسافت از سال 2000 بدلیل تعدد پروژه های سازمانها، مدیریت پروژه سازمانی یا Enterprise Project Management (EPM) را برای مدیریت سبد پروژه ها معرفی کرد.​​​​​​​در سامانه EPM میتوان بصورت تحت وب و هم بصورت تحت ویندوز سبد پروژه های خود را مدیریت کنید. در این سامانه اطلاعات همه پروژه ها درون یک بانک اطلاعاتی (SQL) ذخیره می شوند و همه کاربران، باتوجه به سطح دسترسی می توانند پروژه های خود را مدیریت نمایند.

سامانه EPM چیست؟

بازگشت

سامانه EPM چه اجزایی دارد؟

سامانه EPM یک راهکار مایکروسافتی برای مدیریت پروژه های یک سازمان است. سامانه EPM یک نرم افزار نیست بلکه راهکاری است از مجموعه ای از نرم افزارهایی که از ترکیب آن می توانید برای مدیریت سبد پروژه های سازمان استفاده کنید و سامانه سفارشی خود را بسازید.

برخی از قابلیتهای سامانه EPM​​​​​​​

در سامانه EPM می توان، همه پروژه های خود را با دسته بندی های مختلف تعریف نمائید. این قابلیت موجب می شود که کاربران با سطح دسترسی مربوط به خود بتوانند پروژه خود را مشاهده نموده و یا اگر دسترسی داشته باشند پروژه های خود را ویرایش و یا حتی حذف نمایند.

شماره یک
تعریف سبد پروژه ها

در سامانه EPM می توان، اطلاعاتی مانند منشور، زمانبندی. ریسک، اطلاعات قراردادی، منابع، دانش کسب شده، فرم اختتام پروژه و ... را وارد نمود. این اطلاعات در قالب فرمهای مختلف و با سطوح دسترسی قابل تعریف، تعریف و ثبت می گردد.

شماره دو
وارد کردن اطلاعات پروژه

کارتابل وظایف به کاربران کمک می کند که فقط فعالیتهایی که به آنها تخصیص یافته است را بروزآوری نماید. این بروزآوری شامل ثبت اطلاعات پیشرفت، اسناد مرتبط، دلایل تاخیر، طرح انجام کار و ... می باشد. اطلاعات وارد شده پس از تائید، ثبت می گردد.
* این موسسه کارتابل وظایف را کاملا سفارشی سازی کرده است.​​​​​​​

شماره سه
کارتابل وظایف

کارتابل تائیدات به کاربران کمک می کند که فعالیتهایی ثبت و ارسال شده را بررسی نماید. نتیجه این بررسی می تواند رد یا تائید مقادیر درصد پیشرفت، اسناد الصاق شده و یا توضیحات مربوط به دلایل تاخیر باشد.
* این موسسه کارتابل تائیدات را کاملا سفارشی سازی کرده است.

شماره چهار
کارتابل تائیدات

در سامانه EPM، می توان کاربران را با تعیین سطح دسترسی مختلف جهت مشاهده و یا نحوه مدیریت پروژه ها، تعریف نمود. امکان تعریف گروهها و دسته های دسترسی مختلف وجود دارد.

شماره پنج
تعریف کاربران و تعیین سطوح دسترسی

از ابزارهایی مانند PowerBi و Report Builder بعنوان ابزارهای متداول BI شرکت مایکروسافت می توانید برای ساخت انواع گزارشات و داشبوردها استفاده نمایید. امکان تعریف دسترسی های مختلف برای مشاهده آنها نیز فراهم است.

شماره شش
ساخت گزارشات و داشبوردها

سرویسهای قابل ارائه برای طراحی و استقرار سامانه EPM​​​​​​​

لیست قابلیتهاسرویس برنزیسرویس نقره ایسرویس طلائی
نصب شیرپوینت بهمراه فارسی سازدارددارددارد
تنظیم نماها، تقویم و فرمولهادارددارددارد
ارائه مستر پیج سفارشی شدهدارددارددارد
پشتیبانی یکسالهدارددارددارد
آموزش مفاهیم مدیریت پروژه و کاربری سامانه (16 ساعت)دارددارددارد
نصب ریبون سفارشیندارددارددارد
نصب پاورفرم و نینتکسندارددارددارد
طراحی 3 فرم، 2 گزارش و 1 داشبورد با ابزارهای مختلفندارددارددارد
طراحی تا 5 فرم، 4 گزارش و 4 داشبوردنداردندارددارد
نصب وب پارت انتشار پروژه ها، تغییر مدیر تائیدات و نمودار Sنداردندارددارد
آموزش راهبری (16 ساعت)نداردنداردندارد

پرسش‌های متداول

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

برای دریافت مشاوره رایگان درخصوص راه اندازی سامانه EPM، فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید